zaterdag 28 maart 2009

Paasdecoraties

























Deze laatste weken erg druk geweest met het maken van paasdecoraties. Volgende week zaterdag oraganiseer ik een Lentedag en daarvoor Heb ik al veel leuke decoraties gemaakt. Ook zijn er tweedehandse spulletjes te koop, al dan niet opgeknapt. Ik vind dit zo leuk om te doen.

Van stof heb ik geborduurde harten gemaakt, een paar kleine quiltjes, grappige schaapjes enz....



Ook heb ik van hout leuke schoolbordjes gemaakt voor in de keuken of waar je ze ook maar wilt hangen.


Mijn keuken ziet er op dit moment niet uit,overal staan en liggen bloempotten,houten voorwerpen,verf enz..


De kamer is weer op orde, je moet toch ergens rustig en rommelvrij zitten of niet dan.Nu hopen op een lekkere zonnige dag,ik kan wel alles onderdak zetten en in mijn atelier maar een lekker zonnetje zou wel heerlijk zijn dan.

Alvast hele fijne paasdagen,Lita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten