zondag 31 januari 2010

pc storing

Goeiemorgen allemaal
Nou dat is ook wat, de laatste dagen kon ik mijn pc niet opstarten, kon er niet in komen. Dus geen mailtjes en berichtjes lezen en beantwoorden en geen andere blogs lezen,wat een armoe...
Ben dus ook heel wat kwijt van mijn pc en dat is minder leuk.
Ook foto's van mijn quilts,das niet zo erg,kan zo weer nieuwe maken,maar ook foto's van mijn kleinkinderen en dat vind ik een stuk minder. Ja ik weet het,had het op een ander ding moeten zetten,maar is dus niet gebeurd,dat overkomt mij niet weer.
Ben gisteren met Anna(oudste dochter) naar A- dam geweest,we deden mee met de voorrondes van Lingo. Nou dat was pittig,zijn ook niet door maar wel leuk om een keer mee te maken.
We hebben wel gelachen en zijn daarna nog even A-dam in geweest.
Daar lag wel heel wat meer sneeuw dan hier,hoewel toen we weer thuis kwamen begon het hier ook weer te sneeuwen en nu ligt er hier ook een behoorlijke laag.
Ik zal eens kijken of ik nog wat dingen op mijn pc weer terug kan vinden
Prettige zondag

1 opmerking:

  1. Ai, erg vervelend als de Pc niet meer doet wat jij wil.
    Succes met het vinden van de dingen!

    BeantwoordenVerwijderen