donderdag 25 maart 2010

Ben er weer



De laatste maand veel ziek geweest met buikgriep en blaasontsteking,maar ik ben er weer.Het lentezonnetje schijnt en iedereen is weer opgeknapt,gelukkig.
Toch heb ik ook nog wat gedaan,stitchery's,verder met een ander patchworkproject enz...
Ook heb ik nog wat harten gemaakt,dat blijf ik leuk vinden.Ondertussen ook op de beide boefjes gepast,Luuk wordt volgende maand 1 jaar en je kunt merken dat in de box liggen niet meer van toepassing is haha,Hij zit er nog wel in ,maar op een gegeven moment wil meneer lekker door de kamer struinen en Wies is daar zeer op beducht,ze kijkt constant waar het kereltje naar toe kruipt en als het maar niet in de buurt van haar mandje is vind ze alles bestEn Lynn is ook zo'n lekker vrolijk kind,ook alweer 6 maanden.Ze vind het prachtig als je voor zingt maar ook lekker een beetje kroelen en donderjagen maakt haar vreselijk aan het lachen,prachtig om te zien

1 opmerking:

  1. gelukkig,....je bent er weer, had je al gemist opje blog, kijk eens op"het dekschaaltje" een hele leuke webwinkel! was zaterdag bij haar ,zweeds ingericht.!!!!!gisteren hebik links mijn 10%zicht terug gekregen,vandaag controle ,en het lijktaardig ,wij blij!!!!goed weekend Leni.

    BeantwoordenVerwijderen