donderdag 27 januari 2011

nieuw project en celtic


Ik ben ook bezig met deze quilt,hij wordt gemaakt van verschillende materialen,de vilt heb ik zelf gemaakt en de stof heb ik zelf geverfd en beschilderd.Onder de blauwe cirkel komt nog een 3kwart cirkel in bruin,de stof daarvoor heb ik al geverfd en beschilderd,maar vergeten het onder de blauwe stof te leggen.Ach ja,dat krijg je als je wat ouder wordt he haha. Het patroon staat in een Burda van vorig jaar


Ik ben bezig met celtic blokken,naast deze 4 komt er nog 1 groot blok(denk ik haha). Deze 4 komen zoals ik er nu over denk, onder elkaar met daarnaast dat grote celtic blok wat ik nog moet maken

2 opmerkingen:

  1. Wow Lita wat een mooie blokken en wat een warme kleuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Yvon,ik ben nu bezig met een grote ernaast,ook in deze tinten

    BeantwoordenVerwijderen