zaterdag 7 juli 2012

Ja, daar zijn we weer, nog steeds druk met school,stage en werk. Ondertussen EHBO gehaald en de vitale functies. Veel gewerkt. Maar ook wat aan het quilten gedaan Gisteren met de quiltmeiden lekker een dagje weg geweest, naar atelier Bep en naar Petra Prins. Wat een heerlijk plekje bij Bep, jammer dat het goot,maar we hebben wel heerlijke koffie met de beroemde wortelcake gehad. mmmmm Ik heb van mijn verjaardagsgeld een mooi boek gekocht, nog een goeie week en dan heb ik vakantie en dan kan ik daar lekker wat kleine dingetjes uit maken.
Ik ben een beetje aan het experimenteren geslagen,De 3 kleine wandkleedjes zijn nog niet klaar, ze zijn gemaakt van stof, papier en kant en moeten nog verder afgewerkt worden. De quilt "zoektocht"heb ik gemaakt met verschillende verf technieken, discharge en ook met krijt. Hier ga ik echt mee verder experimenteren. Straks maar eens gaan eten, moet vanavond werken, morgenavond ook en volgend weekend ook weer. groetjes en geniet van het heerlijke weer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten