zondag 6 oktober 2013

Voorbereidingen


                                                     Deze moet nog afgemaakt worden


Hallo allemaal, toch weer een lekker weertje vandaag en dat in oktober, heerlijk.
Ben met de voorbereidingen voor volgend jaar bezig, wat voor workshops ga ik geven enz...
De eerste is al bijna helemaal klaar en dat word een workshop Textiele Stof Manipulaties.
Structuren in stof aanbrengen, stof vervormen , vouwen enz....
Heerlijk werk en het ziet er geweldig uit.
Nog even geen foto omdat het nog niet af is aar dat komt nog.
Ik denk dat ik er een serie van ga maken met elk seizoen een nieuw deel waarin op 1 dag 4 tot 6 blokken gemaakt kan worden, maar dat moet ik nog even uitzoeken , hoe ik het ga doen.

De foto hierboven is een quilttop die ik nog af moet maken, kennen we allemaal dacht ik haha. Bij mij liggen er nog legio die onaf, bijna af enz zijn.
Soms krijg ik ineens de kolder en pak een quilttop en ga ermee aan de slag.

Ik ga maar weer eens verder, de lapjes liggen te roepen
geniet vandaag en groetjes

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke bezigheden heb je onder handen! Geniet van al die voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen