woensdag 13 november 2013

Deze week weer lekker bezig geweest, een mixed media quiltje gemaakt in blauwtinten met organza, wol,veren en handgeverfde stof.





en mijn stofmanipulatieblokken in elkaar gezet, dit word een workshop de ik volgend voorjaar ga geven


Allebei waren erg leuk om te maken, vooral ook omdat je verschillende technieken gebruikt. Daar hou  ik van, variatie in de dingen die ik doe.
Verder ben ik nog bezig met het haken van een babydeken voor mijn vierde kleinkind dat over een paar weken verwacht word. Daar moet ik ook nog een boxkleed voor ontwerpen en maken, dus ik verveel mij de komende tijd echt niet.
Nu moet ik eerst mijn nieuwe telefoon leren kennen, zo'n moderne waar je ook mee kunt what's appen enz.. Duurt denk ik wel even voordat ik het hele ding onder de knie heb haha

Geniet van het herfstweer, vandaag was het lekker met de zon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten