maandag 3 november 2014

Start van een nieuw begin

 En daar was ik weer.
Tjonge wat is er dit jaar veel met mij gebeurt. Nu herstel ik weer van belroos in mijn gezicht, geen pretje is dat zeg. Pijn en jeuk, opgezet rood gezicht met blaasjes. Ik kon vorige week zo naar een Haloweenparty zonder mij te schminken haha.

En nu is het genoeg...... ik heb mij voorgenomen dat er nu alleen nog maar leuke dingen gaan gebeuren. Ja kan dat? zul je denken..... ja dat kan, ik beslis dat nu, klaar....

Dus vanaf komen er ook meer blogjes, ik ben lekker bezig met dingen uitproberen en dat laat ik de komende tijd ook zien

Hier nog een gouwe ouwe, binnenkort wat nieuws.
En niet alleen maar quilts, er komt nog meer.

Ik heb nu heel veel leuke ideeen en die wil ik ook delen. Dus tot binnenkort
groetjes en geniet van alles om je heen

2 opmerkingen:

  1. Dan heb je inderdaad een vervelende tijd achter je liggen, Ga er voor en ik ben heel benieuwd wat er allemaal gaat komen . Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn uiteinden en een heel gelukkig gezond, liefdevol 2015, met heel veel creativiteit

    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen