dinsdag 4 maart 2014

Van alles wat

Zo, daar ben ik weer eens. Ja je hebt van die weken waardoor je verder nergens aan toe komt. Er is ook zo veel gebeurt weer. Leuke maar ook minder leuke dingen.
Leuk is natuurlijk dat Sjoerd groeit als kool

Heerlijk kereltje en hij lacht veel.

Op quiltgebied kan ik nog niet wat laten zien , dat komt nog, eerst nog wat verder uitwerken.Ben ook naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest, wat is dat toch altijd een heerlijk uitje. Samen met Gebbie er een lekker dagje doorgebracht. Ik heb een boek gekocht, New ideas in fusing fabrics van Margaret Beal.
Daar wil ik mij de komende tijd in verdiepen en dingen uitproberen.
Ik zal de probeersels posten.

En nu ga ik eens verder met een quilt, anders komt het niet klaar he
groeten en veel plezier vandaag, het is in ieder geval heerlijk weer
 

3 opmerkingen:

  1. Fijne handwerk week groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk ventje, jullie Sjoerd, wat zullen jullie daarvan genieten.
    Succes met je quilt en geniet van je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel en ja een heerlijk ventje, vandaag was hij zo verkouden zo zielig zo'n klein mannetje dat het zo benauwd heeft

    BeantwoordenVerwijderen