woensdag 24 december 2008

Vakantie




He, He eindelijk een paar dagen vrij. Heerlijk even lekker niks doen, of lekker even prutsen aan de quilts waar ik mee bezig ben.



Ik heb een babyquiltje onderhanden die ik voor iemand moet maken, mijn kerstquilt (nummer zoveel) is ook nog niet af, dan nog een nieuwe bedquilt voor mezelf en binnenkort aan de slag met een babyquilt voor mijn oudste dochter. Ja, ik word voor de eerste keer oma, in april zal het gebeuren dus een spannende tijd.



Hier laat ik een Treeskirt zien die ik een paar jaar geleden heb gemaakt en ook zelf heb ontworpen.


Ook een leuke foto van de kerstmarkt vorige week hier in het dorp,dat was een erg gezellige en drukke kerstmarkt met muziek en een levende kerststal.
Ik zal eens een paar nieuwe foto's van quilts maken die ik de laatste tijd heb gemaakt.
Hele fijne feestdagen toegewenst met veel liefde, licht, gezelligheid en vriendschap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten