woensdag 19 augustus 2009

Nieuw atelier











Het is zover,mijn nieuwe atelier is klaar. Een heerlijk, grote ruimte van 6,60m bij 44,20m



En ik ben er ontzettend blij mee.



Hier zie je beide kanten,er staan 5 tafels in die ik op allerlei manieren neer kan zetten. Bijv. als ik een grote quilt wil sandwichen, zet ik ze allemaal bij elkaar,maar ik kan natuurlijk ook de quilt op de grond sandwichen, daar ligt laminaat,d us lekker vlak en een groot oppervlak.

As. zaterdag heb ik een open dag in mijn atelier vanaf half 11. Dan hangen er verschillende quilts voor de diverse cursussen die ik ga geven


Achter die deur is nog een ruimte waar ik van alles kan opbergen, en dat is wel nodig ook haha.Jee, wat heb ik veel spullen,maar ja ook niet zo raar als je al bijna 19 jaar quilt met daarbij nog allerlei andere hobby's hebt. Dus daar komen mijn schilderspullen enz....



Hier ook een foto van Luuk, mijn kleinzoon. Hij is weer lekker thuis na zijn hartoperatie in het Radbout in Nijmegen,en het gaat geweldig met hem. Hij is zo'n lekker vrolijk ventje.


Zo, en nu even bijkomen van de hitte,tjonge wat is het hier warm en benauwd.groetjes Lita

1 opmerking:

  1. Oh gut, wat een pracht van een hobbyruimte!
    En kleinzoon Luuk is een vrolijk ventje, fijn dat het hem nu goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen