woensdag 26 augustus 2009

Metamorfose



Vandaag even naar de kapper geweest met de bedoeling om er alleen even een stukje van af te laten knippen.


Z9it ik op de bank te wachten,dan maar even door de boeken bladeren. En ja hoor,ik zie een pittig kort kapsel en dacht gelijk,dat word het.


Dus van lang blond haar, naar kort en donker


De kapster heeft ook nog de spiegel afgeplakt,zodat ik niet kon zien hoe het zou worden.Ze vond het zo leuk dat ik een compleet ander kapsel wou,dat ze het eindresultaat pas aan het eind wou laten zien


En ik ben er zeer tevreden mee Zo was het
En zo is het geworden
Wat een verschil he

3 opmerkingen:

  1. Een nieuw atelier, een nieuwe look .... wat volgt er nog? ;-)
    Leuke metamorfose!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit, eens in de zoveel tijd laat ik ook alles kort knippen hahaha.... net als jij zonder problemen. Loppis hoe kom je eigenlijk bij dit Zweedse woord?

    Groetjes uit Zweden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, leuk!

    Via, via, via ben ik bij je terecht gekomen en zie hier alweer snel wat voor mij bekende namen opduiken. Na even een kleine blik bij je blogs kom ik deze tegen en een glimlach komt op mijn gezicht. Waarom? Moet je voor de gein hier eens een kijkje nemen (hoop dat het goed is):

    http://mamamonique.blogspot.com/2009/07/de-nieuwe-ik-new-me_05.html

    Snap je mijn reactie?

    P.S. Staat je trouwens wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen