dinsdag 15 september 2009

van alles en nog wat



Nou,de laatst tijd niet veel gedaan, mijn rug speelt op en das niet prettig.
Al een paar keer naar de manueeltherapeut geweest,die heeft mij goed onderhanden genomen,maar kan niet zeggen dat het helpt. Ja eventjes maar dan komt het weer,zo balen.
Ik heb verschillende projekten liggen en kan op het moment er niet veel aan doen BAAL.



Hier wel een kiekje van mij bij een schitterende combinatie, Vroomshoop bestaat 150 jaar en dat was een groot feest hier met oa Tukkerday,waar je allemaal mooie amerikaanse / oude auto's en trucks kon bekijken. Natuurlijk even rondgelopen en een paar hele mooie auto's gezien waaronder mijn favoriet,een Dodge. Ja dat is mijn wens voor de toekomst,haha, mijn eigen Dodge. Jammer genoeg heb ik geen foto ervan,vergeten.Maar deze combi is ook niet te versmaden.

Vanochtend weer op Luuk gepast,ons engeltje.Bram heeft vorige week een paar schitterende foto's van hem gemaakt me engelenvleugels. Nou even uitzoeken welke we vergroten.
Hij groeit als kool en met zijn hartje gaat ook alles goed,gelukkig.
En nog een week of 2 a 3 en dan ben ik weer oma. De laatste loodjes wegen het zwaarst en inderdaad dat is ook aan Lisa te zien. Ze heeft wel een prachtig zwanger buikje.Ze zat hier net nog even en ik denk dat het geen 3 weken meer duurd voordat de kleine zich aankondigd.
Ik ga mijn boeken maar eens doorkijken,misschien nog een paar steken naaien als mijn rug het toelaat
groetjes Lita

1 opmerking: