zondag 6 september 2009

Lekker bezig geweest






De laatste weken even lekker bezig geweest,niet alleen met quilten maar ook met andere dingen zoals dromenvangers.Ik heb de linkse gemaakt en Bram de dromenvanger met bruin


Hieronder de mobile die ik heb gemaakt voor boven de box.Is wat he, je hebt zelf geen kleine kinderen meer,maar door je kleinkind staat je huis vol met babyspullen haha. Ik heb een druiventak wit geschilderd,er haakjes in gedraaid en er strengen met schelpen, veertjes en een bal aan gehangen.De haakjes is zodat ik er elke keer wat anders aan kan hangen.Zoals straks met kerst wil ik er leuke sneeuwpopjes e.d aan hangen

Vorige week naar Fredericksoord geweest en gisteren naar Oldenzaal.Daar waren quilttentoonstellingen,dus ik ben me te buiten gegaan aan een paar quiltboeken.Was niet de bedoeling om zoveel uit te geven(is dat niet altijd zo?) Maar ja, ze lachten me toe en aangezien ik eigenlijk geen vakantie heb gehad,dacht ik,what the heck,ik doe het gewoon.
Links boven ligt de nieuwe Piecemakers kalender voor volgend jaar met daarop een schitterend appliquatie quilt die ik wil gaan maken,de patronen zijn erbij,maar dat word nog een heel project. Daarnaast An angels story,dit boek heb ik het laatste jaar al verschillende keren in de handen gehad en nu eindelijk gekocht. Dan Dreamlandscapes van Rose Hughes,deze heb ik al een paar maand geleden gekocht maar is een schitterend boek.
Daaronder Klein und fein,een leuk boek met verschillende projekten voor baby's en kleine kinderen. Ja als oma van een kleinzoon en een tweede op komst moet je wel zoiets in huis hebben he. En als laatste Alles im griff, met leuke tasjes en andere kleine projekten.
Ik ben weer voorzien voor de komende tijd en ik heb er zin in om verschillende dingen te gaan maken uit de boeken.
Fijne zondag allemaal, groetjes Lita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten