woensdag 7 juli 2010

PFFFFFFFFFFFFFF.......


Wat is het warm he, er komt dus ook niet veel uit mijn handen op quiltgebied nu,terwijl de tafels vol liggen met verschillende projecten,maar eerst moet het wat koeler worden.In mijn atelier is het ook zo warm direkt onder de pannen,je zweet al als je er gewoon gaat staan.
Ondertussen dus wel lekker een boek aan het lezen,de Vuurgodin (een sjamanistische reis)van Roelien de Lange,heerlijk boek.Daarom ook dit dolfijnenplaatje,daar gaat het namenlijk voor een groot deel over.Meer daarover op mijn andere blog.
De mereltjes zijn ook al uitgevlogen en we hebben ook nog een weekend een kuiken in huis gehad.Zij heeft het jammer genoeg niet overleefd,was ook een minnetje,de helft kleiner dan haar broertjes en zusjes.
Verder is er weinig gebeurd,afgelopen weekend lekker niks gedaan,hoewel lekker ,op een gegeven moment ben ik het zat hoor,maar toen was het toch echt wel te warm,kookpunt
Zo,ik ga mij maar weer eens een verfrissing halen,lekker.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten