woensdag 4 augustus 2010

Schildpad


Zo daar ben ik weer,de eerste anderhalve week vakantie zit erop en nu wil ik jullie mijn schildpad laten zien naar eigen ontwerp.Alleen de schildpadvorm op zich komt uit een boekje,ja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan haha.Was wel lekker om hier mee bezig te zijn,eerst het uittekenen en daarna het naaien en quilten.
Ik ben ook nog bezig om deze schildpad te schilderen op stof met andere motieven op zijn schild , dus niet helemaal hetzelfde.Als het klaar is maak ik er ook een foto van en zal het hier plaatsen.
Ondertussen met nog meer eigen ontwerpen bezig is onderdeel van een ontwerpcursus die ik ga geven.En dat vind ik nou echt heerlijk om te doen,lekker uitzoeken en tekenen van een onderwerp wat mij interresseerd en daar kan ik dan ook dagen achter elkaar in opgaan. Ik heb ondertussen zere vingertoppen van het naaien haha,maar goed dat het af is,alhoewel,nu de rest nog
groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten