maandag 2 januari 2012

Engelkussentje


Hallo allemaal
Allereerst voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst.
Vandaag is mijn laatste vrije dag, morgen dus weer aan het werk, stage enz.... dus ik heb lekker in mijn hokkie gezeten en dit kussentje gemaakt. Even lekker prutsen met een lekker muziekje op de achtergrond, heerlijk.
Ik had een weekje vrij en ik heb het nog drukker gehad dan wanneer ik aan het werk ben haha. Veel bezoekjes en nog een verjaardag en een housewarmingparty, dus gisteravond uitgeblust op de bank en niet te laat naar bed.En ik wou nog wel veel handwerken,maar dat is er helaas maar heel weinig van gekomen, nou ja, komt wel weer.
Vanavond ook weer op tijd naar bed want morgen begint de werkweek weer.
groetjes en geniet van deze tijd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten