dinsdag 11 december 2012

Van alles

Van alles wat, ben de laatste tijd met quilten, haken en breien bezig, ja dat kan weer nu ik klaar ben met mijn opleiding.
Heerlijk om weer eens tijd te hebben voor de hobby's, heb een leuk quiltje geschilderd voor een baby en 1 voor een diploma  uitreiking van een vriendin.
Heb ook zpagetthi ontdekt, haken en breien. Allereerst een schaal gehaakt en daarna een kussen hoes gebreid. Ik vind het wel zwaar als je al wat verder bent, er rust wel een heel gewicht op je, maar het resultaat is geweldig.

 daarnaast nog wat kleine dingetjes gemaakt, mag ik ook zo graag doen.

Ondertussen met nog een paar quilts bezig , maar daarover later meer
groetjes en geniet van dit winterse weer, doe ik ook onder het genot van lekkere warme chocomelk, mmmmm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten