woensdag 23 januari 2013

gebroken

Maandagmiddag 3 uur ging de ijsbaan open, joepie, ik er heen en na goed 5 min. maak ik een glijer, 1 been schiet een kant op waar die niet hoort. En ja hoor, ik val en meteen voel ik, dit is niet goed. Naar de huisarts en die zei ook al, maak maar een foto, het lijkt gebroken. En inderdaad, gips er om en naar huis. Vanochtend wer geweest, het zat te strak en deed veel pijn en nieuw gips gekregen. Ik heb nu bijna en abbonnement in het zieken huis omdat ik as maandag weer heen moet voor weer nieuw gips. Zo jammer dat ik niet even lekker heb kunnen schaatsen. Ik schaats al meer dan 40 jaar en ik heb nog nooit letsel daarbij gehad. En quilten zit er nu ook niet in.
Ik hoop dat verder iedereen veel plezier beleeft aan het schaatysen met zo min mogelijk vallen
groetjes

4 opmerkingen:

  1. Wat een pech ik hoop dat de pijn mee valt en dat het leed snel geleden is
    Maar....waarom niet quilten?
    Lekker met een quiltje op de bank kan toch wel?
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lita, wat heb je gebroken, je pols, je elleboog of toch een been? Ik wens je heel veel sterkte met herstellen, ik hoop dat het voorspoedig gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend! Schaatsen is zo leuk en we kunnen al zo weinig schaatsen. Heel veel sterkte en geduld!! tijdens je herstel. Misschien toch een beetje met de hand quilten? Of lapjes knippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee dat gaat allemaal niet lukken dames, mijn rechterpols is gebroken en ik ben rechts, en het is nog steeds pijnlijk. in ieder geval bedankt voor de berivhtjes en zoals jullie kunnen zien is links typen niet mijn sterksye kant haha

    BeantwoordenVerwijderen