vrijdag 21 maart 2014

Ongeluk

Ja, het is rustig aan deze kant. Vorie week zondag heb ik een auto ongeluk gehad.
Ik heb een black out gehad en voor ik het wist lag ik op de kant.
De brandweer is nog wel even bezig geweest om mij uit de auto te halen, ze moesten het dak eraf knippen.
Toen de ambulance in waar bleek dat mijn hartslag wel erg laag was. In het ziekenhuis in Zwolle bleek er toch een kleine afwijking in het hartfilmpje te zitten, dat moet dus nog verder onderzocht worden.
Verder heb ik een erg pijnlijke onderrug van de val uit de stoel en pijnlijke borst van de gordel waar ik in hing toen de auto op zijn kant lag. En natuurlijk schaafwonden en blauwe plekken.
Ik ben er gelukkig goed van af gekomen, wat mij wel heel erg spijt is mijn autootje, daar is niks meer van over.

Dus ik moet het nu even rustig aan doen en de onderzoeken in het ziekenhuis afwachten.
Ik hoop echt dat het allemaal meevalt en dat dit veroorzaakt is door stress en niet door een afwijking van mijn hart. 

Nu probeer ik de dagen door te komen met rust, lezen enz... alleen het slapen wil nog niet echt, kan niet zo lang liggen dus ik hoop dat dat ook gauw beter gaat.

En nu ga ik even een dutje doen haha, althans proberen
 

7 opmerkingen:

  1. Dat is schrikken. Ik weet dat veel mensen zeggen: ach, het is maar een auto, maar het kan wel een dierbare auto zijn.
    Ik wens je heel veel sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vervelend bericht, doe het rustig aan , natuurlijk is het jammer van je auto , maar jij kunt het nog navertellen. Sterkte .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even lekker rustig aan doen! Af en toe een klein beetje creatief zijn geeft ook rust. Want je heb heel wat mee gemaakt. Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Lita wat een schok, ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel, het wil nog niet echt, nog veel pijn en volgende maand naar het ziekenhuis in Zwolle voor onderzoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat een schrik! Ik wens je sterkte met herstellen en over de schrik heen komen en heel veel succes met de onderzoeken, ik duim voor een voor jou zo positief mogelijke uitkomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verhaal zeg! Ik hoop dat het inmiddels alweer veel beter met je gaat? Van harte beterschap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen